حامد رهائی

درباره من

سلام! من حامد رهائی هستم، یک متخصص بازاریابی، تبلیغات و فروش با بیش از 10 سال تجربه در این حوزه و از کودکی علاقه زیادی به کسب و کار و بازاریابی داشتم و همیشه دوست داشتم به کسب و کارها کمک کنم تا به اهداف خود دست پیدا کنند. من معتقدم که بازاریابی، تبلیغات و فروش سه رکن اصلی موفقیت هر کسب و کار هستند. با استفاده از این سه ابزار می توان به افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کرد.

من دارای مدرک فوق لیسانس MBA از دانشگاه اصفهان هستم و دوره های تخصصی Digital Marketing و LBM را در شرکت گوگل و وزارت علوم و تحقیقات گذرانده ام.

از تبلیغات و بازاریابی شرکت های نرم افزاری گرفته تا فروش از جنس کالا و خدمات و برندینگ شهرفرش…

موفقیت های من

در طول دوران کاری خود، در زمینه بازاریابی، تبلیغات و فروش موفقیت های زیادی کسب کرده ام. برخی از این موفقیت ها عبارتند از:

  • افزایش 60 درصدی فروش یک شرکت در مدت زمان 6 ماه
  • افزایش 200 درصدی آگاهی از برند یک شرکت در مدت زمان 1 سال
  • راه اندازی بهترین کمپین تبلیغاتی در دوران کرونا

برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره، می توانید با من از طریق شماره تلفن [09121008380] تماس بگیرید.

داستان من

من عاشق کارم هستم و همیشه به دنبال راه های جدید برای کمک به کسب و کارها برای رشد و توسعه هستم. من معتقدم که هر کسب و کاری، فارغ از اندازه یا نوع آن، پتانسیل موفقیت را دارد.

هدف من از راه اندازی این وب سایت، ارائه خدمات مشاوره و آموزش در زمینه بازاریابی، تبلیغات و فروش است. من می خواهم به کسب و کارها کمک کنم تا با استفاده از این ابزارها، به اهداف خود دست پیدا کنند.

من چه چیزی به شما ارائه می کنم؟

من با استفاده از دانش و تجربه خود، می توانم به شما کمک کنم تا:

  • استراتژی بازاریابی، تبلیغات و فروش خود را توسعه دهید
  • کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی خود را اجرا کنید
  • فروش خود را افزایش دهید
  • برند خود را ارتقا دهید

تفکر حامد رهائی

در طول دوران کاری خود، در زمینه های مختلفی از جمله فروش، بازاریابی، تبلیغات و برندینگ فعالیت کرده ام. من تجربه کار در شرکت های بزرگ و کوچک را دارم و با انواع مشتریان و کسب و کارها آشنا هستم.

طراحی

توصیه هایی برای کسب و کارهایی که می خواهند در این حوزه موفق شوند

برای موفقیت در حوزه بازاریابی، تبلیغات و فروش، کسب و کارها باید نکات زیر را در نظر داشته باشند:

  • مخاطبان هدف خود را بشناسید: قبل از شروع هرگونه فعالیت بازاریابی، باید مخاطبان هدف خود را به خوبی بشناسید.
  • یک استراتژی بازاریابی جامع ایجاد کنید: یک استراتژی بازاریابی جامع باید شامل اهداف، اهداف، کانال ها و بودجه باشد.
  • از داده ها برای اندازه گیری نتایج استفاده کنید: برای ارزیابی عملکرد کمپین های بازاریابی خود، باید از داده ها استفاده کنید.
  • تغییرات را پذیرفته و انعطاف پذیر باشید: بازاریابی، تبلیغات و فروش یک حوزه پویا است و کسب و کارها باید آماده تغییرات باشند.

چالش ها

 

  • رقابت شدید: کسب و کارها با یکدیگر برای جلب توجه مشتریان رقابت می کنند.
  • تنوع مخاطبان: مخاطبان امروزی از طیف گسترده ای از کانال ها و دستگاه ها استفاده می کنند.
  • تغییرات سریع فناوری: فناوری به سرعت در حال تغییر است و کسب و کارها باید برای پیشی گرفتن از رقبا خود با این تغییرات سازگار شوند.

راه حل

  • تمرکز بر ارزش افزوده: کسب و کارها باید بر ارائه ارزش افزوده به مشتریان تمرکز کنند تا بتوانند از رقبای خود متمایز شوند.
  • استفاده از بازاریابی شخصی سازی شده: کسب و کارها باید از داده ها برای شخصی سازی تعاملات با مشتریان استفاده کنند تا بتوانند

دریافت مجوز رسمی Digital Markting گوگل

سال 1394

دریافت مدرک LBM ( مدیریت برندهای لوکس و فشن )

سال 1396

حضور در تیم های مختلف بازاریابی، تبلیغات و فروش

سال 1399